Estas en » Weblog de Montaña » Archivo de entradas » January 2006

Excursionismo | Prepirineo - Alta Garrotxa
EL BESTRACÀ(1057) DES D'OIX
Tipo de Entrada: RESEÑA

El cim del Bestracà, tot i no ser un dels més alts de la comarca de la Garrotxa, és un dels millors exemples del que representa i vol dir el terme definit com Alta Garrotxa, una terra feréstega i enasprada, plena de cingleres arreu i que ens ofereix unes impressionants panoràmiques sobre un del

MARE DE DÉU DEL MONT PER SEGUERÓ
Tipo de Entrada: RESEÑA

La pujada a la Mare de Déu del Mont és unba de les clàssiques excursions que es poden fer a la comarca de la Garrotxa, tot i que el cim pertany a la comarca de l'Alt Empordà. La ruta que us proposem es pujar pel vessant est i nord i baixar pel que seria el vessant sud per anar a raure prop del n

Excursionismo | Prepirineo
PUIG NEULÓS PER RECASENS ( CANTALLOPS)
Tipo de Entrada: RESEÑA

El Puig Neulós n'és el cim més alt de la serra de l'Albera, enclavat ja en territori de la Catalunya nord ens ofereix un ampli espectacle sobre la plana empordanesa i la plana del Rosselló, amb la mediterrànea com a fons. Aproximació.- Abans d'arribar a la Jonquera, venint de Figueres agafar

Excursionismo | Prepirineo
SANTA BÀRBARA DE PRUNERES DES DE MONTAGUT(PONT DEL LLIERCA)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Santa Bárbara de Pruneres es una petita esglesiola enclavada al bell mig de l'Alta Garrotxa, amb una panoràmica excepcional sobre la Vall d'Oix, el Bassegoda, el Ferran... Una excursió d'allò més edificant i on no cal ser cap expert en muntanya; només fan falta ganes de caminar unes quatre ho