Estas en » Weblog de Montaña » Archivo de Relatos

Thursday 29 de April de 2010
MONTE PERDIDO PER SOASO
Tipo de Entrada: RELATO | 8664 visitas

Pujar al Perdido és una de les clàssiques del Pirineu. És un d'aquests llocs emblemàtics que un dia o altre s'ha de fer. Nosaltres el vam pujar sense neu a l'escupidera, la qual cosa la fa més fàcil. Amb tot però cal recordar que ets a Alta Muntanya i que cal prendre les mesures necessàrie

Saturday 6 de January de 2007
COMA DEL CLOT (2735 m )
Tipo de Entrada: RELATO | 2729 visitas

Ja feia una colla de dies que volíem pujar al Coma del Clot, a la Vall de Núria, però per una cosa o altra no acabàvem de lligar la sortida. Però ara sí; som a tres de gener i decidim que cal fer-la. És evident que pensàvem que aquesta sortida l´hauríem de fer amb raquetes de neu, donada l

Saturday 25 de November de 2006
QUERALBS-NÚRIA
Tipo de Entrada: RELATO | 4 Comentarios | 3559 visitas

De vegades les coses no surten com un vol, sinó com volem els déus. I ja se sap que aquests solen ser capritxosos i que sempre se surten amb la seva. Però no cal queixar-se, ans el contrari, cal establir els lligams adequats per tal de poder gaudir d´allò que no estava previst. Bé, això dels

Thursday 15 de June de 2006
Volta per la Vall d'Hortmoier i escaler de Cabeces
Tipo de Entrada: RELATO | 1 Comentarios | 4979 visitas

La Vall d'Hortmoier és una vall preciosa enclavada entre les serres del Bestracà , les crestes del Ferran i el vessant sud del Puig de Sant Marc i el pic de les Bruixes, a l'Alta Garrotxa. Com tota aquesta zona, és una terra feréstega, amb desnivells importants i de pasos compromesos que sovint

Wednesday 22 de February de 2006
BAUMES D'UJA ( Per Talaixà i fins a Sant Aniol)
Tipo de Entrada: RELATO | 2761 visitas

Qualsevol pesona que es vanti de conèixer un xic l'aspra terra de l'Alta Garrotxa, haurà hagut de fer el recorregut que avui us proposem. El de les Baumes d'Uja. Conèixer aquest indret es fa gairebé obligatori si es vol copsar en tota la seva magnitud el que significa la paraula mala petja per

Tuesday 15 de March de 2005
LA VAJOL-LES ILLES-COLL DE LA MANRELLA-LA VAJOL
Tipo de Entrada: RELATO | 4 Comentarios | 21968 visitas

lLa zona de les Salines, a l'Alt Empordà és una zona idònea per a fer-hi diverses passejades com la que ara llegireu. Passejarem per entre mig de castanyers tot visitant el petit llogarret de les Illes ( a la Catalunya Nord) el qual pertany administrativament del municipi de Morellàs. Després p

Wednesday 15 de December de 2004
Gra de Fajol
Tipo de Entrada: RELATO | 1417 visitas

El Gra de Fajol és un dels cims més concorreguts del circ de Vallter. Tot i que que l'ascensió de vegades es fa una mica dreta no presenta cap dificultat remarcable, i es fa amb no gaire més d'una hora de durada. Aquesta vegada però l'hem fet amb neu, havent d'utilitzar crampons, i, és clar, v